Ljusråsa… hihiiii

Ronjis och jag tog oss ett litet träningspass idag, vi kämpade på så både täckbyxor och jacka så småningom åkte av.. hähä. Hon var så där trevlig också, inte vårt bästa ridpass nånsin kanske men jag var ändå nöjd!!
Andra aktiviteter under dagen var det inte så gott om, var och åt hos mormor och gick ut för första gången i år med Kurtii.. hahahahahahahahaha vad jag har dålig humor som fortfarande tycker det är kul…!
Fick en jättesöt bok av mamma för några dagar med mig själv, d.v.s. Lilla My! Den heter Världen enligt Lilla My och det står citat från olika böcker som hon har varit med i. Förresten ska jag bli mutad av mamma med ett par ljusråsa ridbyxor, hihih, och så ska vi åka till Stockholm oxå på onsdag eller torsdag… wihoo.
”Lilla Mys blanka ögon for från den ena till den andra, hon var enormt road och såg ut som om hon när som helst kunde säga något olämpligt.”
Ciao!

Kommentera

