Er du snel hest?

Hej alla snela hestar! Slänger in ett inlägg nu när jag efter flera timmars sortering har flyttat över alla inlägg från 2009 i en kategori som heter 2009 kort och gott, och en likadan fast med 2010.
I 2009-kategorin blev det 72 inlägg mot 2010’s 170.. ha ha. Det började bli lite för många kategorier tyckte jag!
Dock blir nackdelen nu att det förmodligen är apsvårt att hitta några inlägg över huvudtaget. Men tja, hellre det än att det ser ut som det gjorde!
Så var glada allihopa.
Vad tyx om att jag har bytt textstil förresten? Fick göra den en storlek större med så det skulle vara lätt att läsa. Det är väl de små förändringarna som räknas när man inte kan göra om stort! (Skit-hemsida)
Ska strax bege mig iväg till stallet och fylla på mina foderlådor, hihihooohio VAD ROLIGT! Otroligt att jag tycker typ ALLT är kul.
Hur som helst,
Ciaaaoooo bananvänner!

Kommentera

