Fire

Idag red jag Eld. Han var väääldigt seg i början, men fick igång honom lite mer på slutet. Han gick jättefint tycker jag för att vara första gången jag rider honom, låg lite bommar och ett minihinder som jag travade över men annars var det dressyr som gällde.
Helt klart värd att ridas igen!
Mockade och gjorde mat dubbelt upp alltså.
Ronjis stod och solade sig i hagen, myspysen, hon var så hiiiimla söt att jag fick lite dåligt samvete när jag inte tog in henne istället. Men det blir min älskling imorgon! Hi hi.
Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Kramisssssssssss

Kommentera

