Förmiddag (eller okej, eftermiddag…)

Så sitter jag här igen. Och som man ser på inläggets postningstid, så är jag inte i skolan. Kom på att jag skulle åkt till Fyrishov till åtta (tror jag?) och då var klockan redan för mycket. Dessutom skulle vi vänta på vad Anders tyckte angående ”njurarna” så lika bra att stanna hemma.. tråkigt.
Har fixat hem Windows Movie Maker nu äntligen, dock är det helt kasst har jag kommit på efter att ha gjort en video! Nån som vet nåt bättre videoredigeringsprogram (låååångt ord he he), som inte är allt för avancerat? Eller dåligt, ha ha.
Ska be någon filma mig nån dag, hiohohihohihihh. Fast. Det kanske är bra ifall Ronja är frisk först ja.
Ska sms:a Anna och höra ifall jag kan rida Eld förresten. Typ idag, mihi, fast det vet jag ju inte om hon redan har planerat något med honom, eller om Amanda ska rida. Ingen aning. Men det skulle vara trevligt, hi hi, är riiiidsugen!
Ska till landet strax, så nu ska jag sluta.
Kramis!

Kommentera

