Gullipluttinutti! HI HI HI

Idagen var en dag som var på dagen och det är de dagarna vi minns!
Ehehehehehh, vad rolig jag är va.
Idag är det ju alltså måndag, Monday, den hemska första skoldagen på veckan, som jag.. helt enkelt.. missade. Var på sjukhuset och gjorde lite ditten och datten, var hos Anders, tog lite fingerprover och vidare till Ögon.
De använde en läskig ögonstudsare och kollade nånting som jag inte har en aning om, kollade hur bra (eller dåligt) jag såg, och till slut; de läskiga dropparna. Det sved idag.. ble. Ännu läskigare. Så blev mina pupiller stoooora, och jag blev både närsynt och ljuskänslig!
Så det var bara att fetglömma skolan. Typ gå runt där; ”Hej, vem är du, vart är jag och vart ska jag?”. Såg verkligen ingenting, gick och tokkisade. Så jag hade faktiskt rätt att vara hemma. Så det så.
Som om jag behövde försvara mig.
Ronja var halt typ överallt idag! Inte kuuul… både fram och bak. Alva blir ledsen nu. Hade lite ponnyridning oxå, hä hä, en liten kille som var med Anna i stallet ville rida på Ronja, så han fick skritta runt lite. Hon orkade knappt lyfta benen för övrigt. Kommer få ta ut en veterinär…
Väntar på mitt rosa täcke med! Waaaaahh vi kommer bli så FINA! Gullipluttinuttiga! Hi hi!
Ciao!

Kommentera

