Happyface alvapalva!

Idag hade vi vikarie på morgonen i skolan, som hette Nadine. Hon kom från Frankrike, och hade vääärldens bästa humor trots att hon bara bott i Sverige i ett enda år! Även fast hon inte sa till någon eller så var hela klassen jättelugn, och alla gjorde det de skulle. Vilken duktig klass alltså! Alla älskade Nadine, hoppas vi får ha henne igen någon gång.. hi hi.
Sen hade vi slöjd x2, lite matte, osv. Inget särskilt intressant, eheh. Det är ju bara skola menar jag.
Hade iiiiingaaaaa läxor överhuvudtaget! Så otroligt skönt, speciellt i stallet där jag stressat hela veckan för att hinna hem och plugga, men idag bara kunde ta det lugnt. Hästarna var inne när vi kom, det blåste otroligt mycket därute så de hade fått komma in tidigare. Mockade genom jättenoga och fyllde på med två nya linbalar, det vart finfint!
Just ja, så har jag skaffat licens oxå! Wiho! Enda jobbiga är att Ronja ju är halt.. så det är ändå inte bara att anmäla sig till en tävling. Dessutom måste jag få hennes pass från Josefin och så ska jag mäta+chippa henne (det fixar man samtidigt). Sedan kan vi sticka iväg på vår allra första ”riktiga” tävling!
Imorgon ska bli en mjukisdag, ska ha på mig mjuuuukisar… hä hä. Myspysigt. Dessutom går det mycket fortare att klä på sig då!
Kramisar på er alla,
Ciao!

Kommentera

