Retro style

Så var helgen slut. Jag som tyckte att veckan gått fort, borde ha tänkt på att helgen går minst lika fort den… bläbläblä. Så imorgon är det skola igen. Fast först Anders, och sedan ögon. Så lite strunt får hinnas med oxå, ehehehehh. Hoppas jag inte missar något viktigt.
Idag var jag ut med Kurtii aaaaptidigt (7.30 he he) i det strålande fina vädret, vi gick en lite längre tur och njöt av solens strålar! Busigt av mig, jag vet.
Åkte så småningom iväg till stallet och Ronjis, som jag som vanligt hade saknat, och var sjuuukt ridsugen. Hon vilar ju, men jag tog en skrittur utomhus på kanske 10 min och vi blev fotade av mormor! Jag har blivit lite försiktig och lindar nu benen varje dag så det inte blir värre när hon får sin motion, dock vill jag inte ha något i hagen. Hur som helst, lindade runtom med de nya rosa lindorna och jag hade oxå rosa på mej, hi hi. Så vi var så där grymt söta igen.
Satt och fixade lite med bilder när jag kom hem, gick till mormor och käkade och åkte iväg till hoppningen på UPK.
Hade Nero, det gick faktiskt väldigt bra för att vara mig i hoppning! Det är ju inte direkt min starka sida. Men idag lyckades jag med att sitta rätt snyggt (kändes bra åtminstone), ha ett helt okej tempo och vara mjuk i handen och så vidare. Typ. Det kändes bra i alla fall!
Nu ska jag dricka lite multivitamin (knark eheheheh) som TAR SLUT EFTER JUST DET GLASET och sedan ska jag nog börja dra mig mot sängen.. det är ju alltid extra jobbigt att komma upp på måndagar….
Ciao!

Kommentera

