Rida Eld?

Åh vad ridsugen jag är! Var i stallet med pappa idag, han släppte av mig men kom lite senare tillbaka och mockade åt mig, mihi. Själv städade jag skåpet lite grand, sorterade det lilla som finns där i (helt otroligt hur lite grejer jag har där nu jämfört med för ett år sedan..!) och tog sedan in Ronja och pysslade lite med henne.
Började klippa manen lite (jämna till den) vilket jag ångrade så snart jag tagit första klipptagen! Usch vad ojämnt det blev, stackars Ronjis! Alla kommer reta både mig och Ronja nu.. lilla stackaren. Förlåt Ronja.
Anna sa även att jag får rida en sväng på Eld ifall jag har lust någon dag, red ju Pärla igår så fick erbjudandet om Eld idag. Hehehehehehh, det tänker jag givetvis göra! Han verkar rätt mysig faktiskt, något seg men ändå. Han är en arab förresten, tror inte jag har ridit nån sån förut så det kan ju vara trevligt! Och ja, det är han på bilden med sitt Sverigetäcke hioihihohohiiohh. FINT.
Nu ska vi se vad som händer innan stängning, hi hi näääe men innan läggdags kanske. Imorgon hoppas jag att jag kan kämpa mig till skolan, om kroppen inte strular inatt igen! Har ont i ryggen, jätterädd att det ska vara njurarna… enligt hur det känns kan det mycket väl vara det ju… buhuuuuuuuu.
Nu ska vi vara positiva!
Puss å kram, skumbanan!

Kommentera

