Skulle inte du oxå vilja ha en egen gata?

Det skulle i alla fall jag vilja. Och inte en som är nånstans uppe i Norrland där man inte bor (inte JAG i alla fall), utan en i närheten som man kan gå till och bara vara. En fin gata ska det vara! Undrar om man kan få en gata. Undrar av vem?
I stallet fixade jag maten+en foderstat som alla, hästintresserade eller inte, ska förstå. Fixade påfyllning av müsli i tunnan och ställde upp allt och så vidare.
Sedan fick jag rida en sväng, inte på Ronja utan på Pärla! Trevligt, hon hade jättehärlig trav men var lite stel och hade egna idéer om vad som skulle göras. Jag är ändå ganska nöjd med tanke på att jag inte ridit henne så många gånger eller på länge heller, för den delen.
Jag föredrar små soewta ponnisar, helst råsa hioohiohoihoihih!
Nu ska jag sova gott, annars blir det ALVA GOES BANANAS och inte på ett positivt sätt kära bananvänner! EHEHEHEHH dubbla bananmeningar (fick in en till! Oh yeah)
Over and out hotdogs,
Er kära

Kommentera

