17 april @ landet

Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail
Image Thumbnail Image Thumbnail

Lite bilder från landet igår, har ännu flera men dessa slänger jag upp nu, snart kommer mina påsknaglar BY THE WAY. Eller ska jag vänta till påsk? Vad tycker ni? Hähähähäähähh.
Har suttit och redigerat lite bilder nu ett tag, det är faktiskt sjukt svårt att hinna ställa in fokusen manuellt med två hundar som springer i 210 km/h, så jag är grymt nöjd med de bilder jag lyckats få på dem utan att det blev sudd av alltsammans! Medans vissa bilder blir man nästan lite deprimerad att man inte lyckades få i fokus. Till exempel första bilden här. Och så lyckades jag bara få en enda bra fjärilsbild, ugh! Dock är den inte med här, mihi.
Kommentera lite, kisar? Plis?

Kommentera

