24 maj

Så visar det sig att jag blir hemma idag igen då. Hur som helst, inte mycket att göra något åt, jag sov i alla fall av det värsta av allt onda och mår helt okej nu.

Bakade scones till frukost, lyxigt! Sedan har jag hållt på i typ två timmar med en liten överraskning till mamma som jag tror hon kommer att bli glad för, en liten Mors Dag-present i förskott kanske?

Och så har jag blingat mina chaps/gaiters/vad man nu ska kalla det, såna här läderskaft till ridskorna i alla fall, det blev jätteläckert tycker jag som gillar lite glitter och glamour men smaken är som baken. Delad. Hehe.

Ska fixa lite med bilderna sedan igår så kommer det väl en liten bildbomb strax 🙂

Kommentera

