Andra gången med Eld


Här är ett litet klipp från igår då! Jag ser riktigt muppig ut, ha ha! Studsar runt som en jag-vet-inte-vad. Han var skitskumpig enligt mig, men jag är ju inte tidernas längsta ifall det kan bero på det? Ser ju lite ut som en dvärg faktiskt, hahahahahhh!

Vi gjorde inte direkt något avancerat, och det här är från i början av passet precis så det gick bättre senare när jag hade kommit på hans knappar så att säga, men det är i alla fall en liten inblick i hur det såg ut.

Kommentera

