Äntligen brunt!

Idag köpte jag ett efterlängtat brunt schabrak och bruna lindor till mig själv/Ronja. Vet inte riktigt till vem jag ska räkna det till, haha, men ändå.

Var helt extremt tjurig oxå typ hela dagen idag fram tills dess av förståeliga skäl, dessutom så var muggen jag köpte till mamma i mors dag-present sprucken och fanns inte att byta till likadan, utan en mycket fulare, skulle köpa en blomma för 30 spänn så kostade den 70 enligt dem, och jag köper bara inte blommor för 70 spänn, OKEJ? Blev så himla förbannad så jag höll på att koka bort, men som tur var tog vi vägen förbi Hööks alltså och jag mådde bra igen.

Måste säga att det var ganska stilrent ändå, tog full men kanske hade räckt med ponny ändå, ett brunt Showmaster med silverpasspoal, endast 179;-! WAOW. Och 4 lindor som visserligen var i rutten kvalité märkte jag, men ändå. Budgetlyx! Tänkte ta ett ännu snyggare egentligen med värsta plåtgrejen i guld på, men funderade ett ögonblick på min ekonomi och valde alltså det billigare. Smart!

Fick dessutom ett mejl från Horze att jag får 20% och fraktfritt fram till 31:a maj.. hm… jag som skulle ha damasker därifrån…

Kommentera

