April, april, din dumma sill!

Slutade 13.50 idag, skööönt! Har suttit och gjort lite ingenting sedan dess, men jag menar, det är ju HELG! Och man är LEDIG! Det är inte dåligt, eller hur?
Igår kväll gick jag och tejpade för kranen, och imorse hördes; MEN #¤$!!*
Själv hade jag ingen aning om att det var första april förrän jag hörde just detta och fnissade för mig själv… moahahahh. Det var pappa som utsattes för detta dåd, eftersom han var först uppe.
Har ett till som väntar på att verkställas.. ehehehehh. Men det tänker jag inte skriva än!
Ska hitta på något bra åt mormor med tills jag ska dit hade jag tänkt.
Hade ett skitbra, trovärdigt och allt, men glömde en viktig detalj i skolan.. dock tänker jag nog försöka mig på det ändå, mer än så får ni inte veta än så länge!
Ciao!

Kommentera

