Doublesided

Gårdagens aprilskämt mot mormor blev lyckade; nudlar under toasitsen (hon hade inga makaroner…) och så hällde jag karamellfärg i toaletten. Det resulterade i att hon inte fattade att hon hade spräckt toasitsen (väger jag verkligen så mycket??!) och när hon tittade ifall den gått sönder var det fullt med blod i toan! Innan en asgarvande Alva kom in och berättade hur det låg till.
Vi skrattade länge.
Idag hade jag lite feber, yuck, har asont i mina händer med, vet inte ens ifall det är några leder eller vad det är. Det gör jätteont.
Har varit trötter oxå större delen av dagen, var ner en stund på stan men det var inte jättekul, lite otaggad kanske. Sen sov jag och vilade ett tag och åt lite tacos nyss.
Taaaaacoooooos.
Ska förhoppningsvis se nån film ikväll, men man vet ju aldrig.
Imorgon blir det stall+UPK då, en ny häst! Wihoo. Kanske får Monarch ifall han går med, för det var den häst jag ville ha sist när hon undrade, så det kanske blir så… annars skulle det faktiskt vara kul med Moki.
Tänk att jag har blivit så nostalgisk när det gäller ”nybörjarhästarna”.
Ciao!

Kommentera

