Eller?

Ha ha vad trött jag blir på folk som vill köpa typ en bok av mig! Har ju lagt ut annons på gamla Polluxböcker osv., och folk ska lixom ha EN bok i var. Kan de inte bara köpa alla, ha ha?
I stallet fick Ronja en icke uppskattad vilodag eftersom jag var tvungen att fråga Fifi om hon skulle ”ha” veterinären på tisdag, och hon hade ridskola, tyckte lite synd om mormor och morfar som var trötta efter dagen så för deras skull blev det så.
Vi passade oxå på att hänga upp en ny Himalaya-saltsen till henne och man kan ju inte annat än fatta att hon måste ha något hela tiden att slicka på? Godisslicken från igår var som väntat helt slut… HA HA HA. Tjockis påni plutt.
Har pluggat massor också, spanska som är typ det sämsta ämnet som finns? Så otroligt ologiskt, irriterande språk, jag menar, sån information vill inte fastna i min skalle av nån anledning?
Ciao! smiley

Kommentera

