En GALOPP-BILD på Ronja! Waaaaooow!

Idag hade lilla jag SO-prov i skolan, inte jättekul! Men, det som är kul, eller skönt kanske man ska säga, är att nu har vi inga fler prov den här terminen. Inga fler krav. Förutom på svenskan… där vi skriver en fortsättning på en bok, vilket kommer räknas in i betygen.. jag som hatar att skriva fritt, hoppas jag får behålla mitt MVG!

Var inte i stallet idag, TRÅKIGT, för mormor och morfar hade redan åkt dit när de ringde när jag var uppe på Gränby med ett par kompisar. Konstigt, haha. Mormor sa innan jag gick upp att de skulle ringa innan, men iofs skönt på ett sätt att inte behöva avgöra själv. Tack m&m.

Fikade och köpte mors dag-present plus en tubtoppsgrej för ALLA mina pengar.. deprimerande.. känner mig faktiskt jätteledsen för det. Jag som skulle spara pengarna och köpa antingen ett brunt schabrak och lindor som jag velat ha i hundra år nu eller en pullargrimma/pullarträns+bett. Snyyyft…

Inte har jag fått min 3MVG-belöning heller. GRR. Vill ju ha den någon gåååång! Ska faktiskt kika in på Sporrens facebooksida och kolla om de fått in Kingslandströjorna… hihi.

Kommentera

