Fina Oskar-fotade bilder på nytt hår och söt hest

Har just kommit hem från stallet, hela familjen var för ovanlighetens skull med och Oskar fotade allihopa! Dock tog han inte på hela Ronja, blööh, men tja, antar att jag borde ha några bilder på bara mig själv oxå.. eheheh.
JUST JA. Färgade håret idag, och fick på köpet en helt ny frisyr. Hon tyckte att det var skitsnyggt där jag knappt har något hår, där det är så kort, så jag blev lite förändrad, hä hä. Ganska nöjd måste jag säga.
Vad tyx förresten?
Så jag har ganska mycket bilder att lägga upp! Har flera kvar från när jag var på landet, från igår på ridturen, och idag då. Men eftersom idag ändå är idag, så lägger jag upp dem först! Glad pååååsk!

Kommentera

