Förmiddagsinlägget!

Förlåt… hemma idag igen… haha. Nej, men så blir det ibland. Och det är tur att man bara behöver skriva, inte prata, när man bloggar. För isåfall hade jag inte klarat det… har nämligen jätteont i halsen.

Nog med tråkigheter! Sov skitdåligt inatt så jag har legat och sovit ett bra tag, innan jag gick upp och gjorde frukost. Idag nöjde jag mig med en rostad macka hehe!

Ska surfa runt och kolla lite på hästprylar och bloggar, får se ifall jag klipper ihop en liten outfitbild? Jag har ju inte lagt upp någon förut så man kanske ska följa strömmen 😉

Och så självklart, ska jag ju plugga den UNDERBARA so:n, Lag & Rätt. Yay! *Sarkasm*

Kommentera

