Framgång! Verkligen! Lovar! EHEHEHEHEHH

Haha, mycket bilder jag har fixat? Har inte ens kommit till ridbilderna än, haha. Men så blir det väl när man kommer med cirka 240 nya bilder varje dag? Och nu är alla mina minneskort typ fulla oxå eftersom jag inte kan radera något mellan, de ligger ju inte på min dator lixom… vet inte hur jag ska göra med det. Kanske köpa ett till minneskort då? Hehe.

Har i alla fall pluggat lite mer än en timme på Lag & Rätt, skrivit 4-5 sidor med svar på frågor och äntligen klätt på mig! Känner mig så HIMLA snygg, helt osminkad återigen (ser rätt muppig ut på gårdagens bilder, VARNING! haha) och har trasiga ridbyxor på mig. Ska åtminstone ha på mig mina bling-chaps!

Det är så smart tänkt av mig egentligen, eftersom jag ska mocka idag. Woho lixom, taggad chey! Not.

Schnyggt att Ronja har munkorg oxå på alla hagbilder. Verkligen. Jag som inte har några roliga på henne annars.. har ett par där hon galopperar och travar i hagen från igår, haha. Med munkorg. Kanske får ta och klona bort den då?

Kommentera

