GODIS ÄR GOTT. EHRRM FAST MAT.

Alltså jaförlåt mig för bilden, men när jag gjorde den (innan jag åt) så var jag så otroooligt hungrig. Så alltså.. eeheheheheh. Kunde inte tänka på så mycket annat.
Jag åt Carbonara, om nån undrar! Inte den godaste (jag gjorde den inte själv EHEHEHEHEH) men den dög för att mätta magen.. hiohhiohohihh.
Var i stallet och duschade av Ronjas ben, antar att det kommer bli någon slags vana framöver? Ska försöka åka ut på kvällen då så hon slipper stå inne ensam så länge, idag fick hon inte stå så länge men det kändes ändå lite taskigt att lämna henne ensam med alla ridskoleelever som säkert skulle stå och mata och klappa henne hela tiden… stackars häst alltså, hon måste bli jätteledsen och framförallt rädd, hon som hatar kel och godis lixom…

Kommentera

