GRÅÅÅTERR

Ärligt talat, jag är sjukt, sjukt, sjukt ledsen. Jag bloggar inte från min dator nu, för den är trasig. Förmodligen kommer alla bilder, alla videoklipp, alla program, alla mappar, alla inställningar, allting, vara borta. Ifall datorn någonsin går att laga igen.

Jag känner mig som ett riktigt pucko som inte har gjort någon back-up eller nånting så att det inte skulle försvinna alltihop, jag har ju tänkt på det flera gånger förut, men självklart har det inte blivit av. Värdelöst. Värdelöst.

Jag hoppas av hela mitt hjärta och allting att det ska gå att rädda ändå.

Gud vad det här är jobbigt. Och alla program och allt måste jag ladda ner igen, jag som har kämpat och krånglatJÄKLA mycket för att få t ex Sony Vegas sist, jag har lagt in plug-in’s och penslar till Gimp, fixat Word, laddat ner teman, bytt ikoner på mina mappar, sorterat som FAN, osv. Det har tagit över 2 år att få datorn att bli min personliga, och nu ska allt bara försvinna på en sekund? Det är inte snällt…

SNELA GÖR SÅ ATT DEN FUNGERAAAAAR….

Kommentera

