HAPPY PENGUINS SWIMMING IN THE SEA!

Jag har ett problem.
Det är dags att gå till mormor, men jag har inte hittat något aprilskämt som jag kan göra. NOOO! Känns lite värdelöst om jag inte ska hitta på nåt.. får väl kolla om hon har karamellfärg och färga mjölken då…
Undrar om hon har hittat på nåt förresten! Hon kan ju vara lite påhittig och rolig så där, eller ja, hon är ju alltid rolig… hiohohiiohoh.
Och mitt aprilskämt jag inte berättade om, var att jag lagt makaroner under toasitsen för mamma! Hi hi, tror jag ska fixa det hos mormor med faktiskt…. lyckat blev det i alla fall, även om hon typ ALDRIG gick på toa, fixade det strax efter halvfyra och hon gick på toa typ nyss. Eller okej, kanske för nån timme sen nästan men ändå. Inte normalt, he he.
Och inte kom jag på nåt skämt till bloggen heller, fint att jag avslöjar det med! Ha ha, men det får jag leva med.
Hoppas ni har blivit lurade hela dagen, moahahah!
APRIL, APRIL, DIN DUMMA SILLJÄVEL!
Ciaooooo!

Kommentera

