Hjälmtankar

Men wow på hjälmen, hi hi! Har suttit aplänge och kollat på massa snygga grejer, den här skulle inte sitta helt fel kan man säga! Dock är det väl lite mer en hopphjälm, jag som vill ha en allround eller dressyr.. eller vill jag det? Eheheheh.
Priset är däremot inte helt mysigt, 2699:- får man punga ut på chevalridsport.se.
En annan som jag nästan börjar fundera hur jag ska få pengar till är den här:Och det är inte en Charles Owen Welington Classic för 2499:- utan en som jag aldrig hört talas om som heter Hampton! Det är precis samma märke och den ser ju likadan ut, men priset är istället 1699:-! Ge mig nu! Har aldrig haft en dyr hjälm eller någon dyr märkesgrej såhär i hästlivet, men visst vill jag ha en tuff hjälm att skryta runt lite med.
Undrar hur det blir? Skulle behöva en ny hjälm eftersom jag trillat av med min ett par gånger faktiskt. Min gamla är verkligen gammal, dammig och lurvig av katthår, och obekväm.. EHEHEH märks det att jag vill ha en ny hjälm?

Kommentera

