Idag är det den 4 maj

Ha ha så fin bild, favorit i repris… :’)

Jag lever även idag, med en lite ledsen min i ansiktet eftersom jag missar hemkunskapen i skolan när min grupp skulle laga mat till allihopa BUHUUU MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT…. *tjockispower*
Nej, det där kändes väl inte dödsseriöst, men jag är faktiskt ledsen för det. Det är ju bara en gång som vi lagar till hela klassen, det är stort och jag hade velat vara med för jag är bäst. Och dessutom mår jag bra igen, helt bra. Menmen, sånt är livet.
Hoppas den som smittade mig kvävs av sina spyor eller nåt.
Hm.
Har klippt ihop en liten söt film med, kan dock inte ladda upp den på vimeo där jag vill ha den (me like vimeo <3) eftersom jag har använt mitt uppladdningsutrymme för den här veckan, ha ha genom en video, men funderar på om jag ska ladda upp den på youtube bara för att få den visad så kan jag bara ladda upp den så jag har den där sen. Jag menar, who cares?

Kommentera

