Jag är med och tävlar om en John Whitaker-hjälm hos Superdupershop

Ihihihihihihihihiiiii hoppashoppashoppas att jag vinner! Snacka om passande att jag hittade den här tävlingen efter gårdagens hjälminlägg? Skulle vara sjukt med tur isåfall, vilket jag kanske inte tror, eftersom en miljard människor typ är med och tävlar.
Dock håller jag ändå alla tummar och tår och hovisar och tassar!
Min motivering;

En hjälm att på huvet ha
Snygg o fin, ja väldigt bra
Dressyr o hopp är lika tryggt
Skyddar huvet ”åh vad snyggt”
En JW-hjälm jag talar om
En sån alla vill ha, liksom
En svart 57:a med glitter
Åh vilken makt ni besitter!
Som får välja vinnare med bästa rim
Kanske får jag snart veta, en JW-hjälm är min?

Så mjaaa, tävlingen avslutas redan inatt klockan 00.00 så då vet jag! Hioiohoihohiohihoih kom igen nu Alvas Tur!

http://superdupershop.blogg.se/

Kommentera

