Kurtii gillar snöööööööö

Det visade sig att vi hade nattningen i stallet! Dock var det ju för tidigt att ta in dem när vi var där, så det blev UPK innan vi fick åka tillbaka.
Ridningen då, jag fick O’boy och blev inte så där jätteglad, känns som att jag red honom nyss och att jag aldrig blir bättre på att rida just den hästen… dock försökte jag tänka att det nog skulle gå bra, men det gjorde det inte.
Jag blev för hård i handen och allt gick åt skogen, ha ha. Nej då, men är ganska missnöjd med mig själv, hoppas att hoppningen nästa gång går bra och dressyren ännu bättre.
Man ska ju rida alla… ha ha.
Imorgon är det skooooola.
Yay.
Fast ne.
Har inte gjort någon läxa som jag tog hem i.. torsdags… men jag menar, det är ju för sent nu? Skit samma, det var inte ens läxa, tänkte bara vara lite extraduktig och komma ikapp efter att ha varit borta. Men nu skiter jag i det!
Ciao!

Lämna en kommentar