Kurtii var på utställning för ett år sedan

Jag orkar inte blogga. Men vänta, nu gör jag ju det! Ha ha, klart att man gööööör..! Men, jag orkar inte ladda upp filmen, för det har jag inte gjort än med alla störande internet-anslutningar som bara har laggat och inte fungerat hela dagen. Man blir trött på det.
Har istället legat och läst Häst & Ryttare som kom hem idag, och tittat på Klockan åtta hos stjärnorna, Vad blir det för mat och Jamie Oliver. Bara mat för hela slanten, ha ha!
Säkert för att jag innan det stod och lagade mat, gjorde köttfärsgratängen med lammfärs som de gjorde utan mig i skolan idag eftersom jag fått receptet hem i brevlådan och den vart jättegod. Åt dessutom alldeles för mycket, så magen kändes lite uppblåst och gjorde lite ont ett bra tag, men nu börjar det släppa som tur är.
Ska väl kila iväg till sängen i guess, för imorgon väntar skolan…!
Ciao!

Kommentera

