Nehej då

Hade tänkt att ladda upp ett litet videoklipp från min och Ronjas dagliga tur häromdagen, när Oskar var med, men självklart har det blivit något strul när jag suttit och väntat i hundra år. Inte schysst.
Har inte orkat fixa något att äta heller, trots att jag var hungrig. På tal om hungrig så åkte vi aldrig till landet då mormor och morfars bil pajade (igen) så det blev grill på gården istället. Det gick det med!
Nu ska jag lägga mig för att imorgon släpa mig upp onaturligt tidigt eftersom skolan börjar imorgon.. skooolan…! Nej tack! Jag kan ta sommarlov nu istället?…
Åh vad deprimerad jag blev. Eller något sånt. Uschuschusch.

Kommentera

