Nilsson Karlsson Korvsson Alvsson!

Ha ha, vad var det jag sa? Skriva om SO-uppgiften idag igen? Yesbox. Det har jag gjort. Men! Med en skillnad. Idag tycker jag faktiskt att den blev ganska bra. Var inspirerad från SO- och hemkunskapslektionerna där vi pratade om lite grejer som kan vara bra att tänka på och så. Enda grejen nu är väl om det blivit för mycket från just idag, och för lite annat…
irriterande om Fyrishov med, måste tydligen dit nästa vecka igen eftersom jag inte fick simma mina längder idag? Hon sa ju aldrig att jag skulle det? Ni ska bara veta hur mycket jag grämer mig över det!! Inte kul! Dessutom kom hon inte 7.50, hon kom typ 8.10! Och tiden är mycket viktigare på morgnar.. GRR.
Hur som helst…
Det var inget faktiskt.
Ciao!

Kommentera

