Nolifers in da bed!

Missen ligger som vanligt bredvid mig i sängen, nolifer nummer 1! Haha, han är för söt. Just nu är det ligga på rygg som gäller med en liten huvudskruv, som de senaste.. ehh… timmarna? Han gillar inte variation, han gillar att bli klappad.

Har inte fixat så många bilder ändå, har lite dålig inspiration! Men ska kanske göra en grej, vi får se… hihi.

Och just ja, jag ska ju trava Ronnie idag oxå! Gissa om det kommer bilder/film? Woho lixom! Det var Jossan som tyckte det, så jag är såååå taggad på att trava Ronja för första gången på 2-3 månader. Nu kanske magen får lite mer hjälp att försvinna? Haha.

Dessutom ska jag stretcha ponnyn lite med, hon visade lite grejer man kan göra.

Vi får se ifall jag lyckas lura med mig systemkameran, mormor borde ju kunna filma och fota med auto-fokusen? Haha, men vi får se. Annars blir det vanliga lilla plutten!

Kommentera

