Påskhandling hela dagen lååång

Har haft fullt upp hela dagen lång med påskhandling och förberedelser inför påsk! Satt och lyssnade på min morgon-lista på Spotify hela morgonen medans jag bara gjorde struntgrejer, lekte med Kurtii, gick igenom böcker som jag ska sälja, osv.
Vi handlade på Maxi, jobbig och dyr affär det där. Och ändå påstår de att de är billigast i Uppsala på mat! Det tror faktiskt inte jag på.
Har börjat virka några fler äggmössor oxå, ähähäh, slänger väl upp en bild på dem oxå bara för att vara snel hest.. hihih.
De är sööööta. Har gjort en till färdigt och en halvfärdig, heheheheheheheheh. Får se ifall jag kan fota den här påsken oxå! Ska fråga Oskar om jag får låna hans kamera imorgon… ehehehehehehheheheheheheheheh.

Kommentera

