Påskis! Lovis!

(Blev konstiga färger på de två senaste vid konverteringen… av någon anledning… :(… )

[Ingen redigering osv, latis]
Lånade Oskars kamera lite grand idag i stallet, här kommer ett litet smakprov! De blev i fel filformat tyvärr så ska sätta mig någon dag och konvertera dem till jpg så jag kan visa, hä hä. Nästa gång ändrar jag på kameran så jag slipper krångla… öhöhhööh.
ÄNTLIGEN ÄR DET PÅSKLOV. Förresten lixom.
Ska kila upp till mormor alldeles strax, trevligt värre, vet inte vad som är på gång idag menmen. Vi ska nog snacka lite om påsken och så, myyys!
Just ja, så fick jag MVG på SO-uppsatsen med! Stolt chey.
Ciao!

Kommentera

