Plugghäst

Har precis varit ut med Kurtii i skitvädret, USCH! Verkligen inte trevligt väder, motbjudande… Frös faktiskt oxå.
Har suttit som en jäkla plugghäst från skolans slut, mormor och morfar åkte till stallet själva tråkigt nog, så jag har suttit och pluggat aslänge. Ska verkligen kolla ifall det finns nån medryttare där ute som vill rida Ronja! Hioiooihoihoihhihoih såklart att det finns, men frågan är om den personen är duktig nog för kräsna mig…
Gjorde lite matte (som tar tuuuusen år för mig…), tränade på spanska hur man gör perfekt och glosor, och sedan den stooooora skrivuppgiften i SO. Den är HEMSK! Har skrivit om minst 10 gånger nu, och jag hakar upp mig i helt fel saker. Jag kommer förmodligen skriva om den imorgon igen
På tal om imorgon ska jag befinna mig på Fyrishov klockan 7.50. 7.50!! Det är omänskligt tidigt! INTE okej. Ska simma runt i min lilla minibikini tydligen… eheheheh. Ja. Den är jätteliten faktiskt.
Ciao!

Kommentera

