Rajdingbyxers sålda! KATCHING OCH PLING I KASSAN.

Åh, idag vet jag inte vad jag ska skriva faktiskt. Har suttit och gjort en hel del annat, fast nej, för det har jag ju inte heller.. inga läxor har jag gjort fast jag hade behövt det… bara läst lite i svenskaboken och jag har typ 50 sidor kvar innan jag får sova… *suck*
Men det är väl lika bra att sätta igång istället för att sitta här och sega!
Har i alla fall prov imorgon, på måndag x2 och på tisdag. Stört! Får ha engelska imorgon, (fick VG förresten på det oförberedda) matte och fysik på måndag och spanska på tisdag. Inte helt roligt! Och eftersom jag inte pluggade idag *idiot* så får jag sitta imorgon på FREDAGEN, helgen, och plugga. Inte helt roligt heller! Det har jag gjort EN gång den här terminen förut, och det var sjuuukt jobbigt. Blä.
Sålde lite ridbyxor oxå btw, piiinsamt när två tjejer och deras mamma kom hit och typ ska prova och jag vet inte var, de provar några som en annan ska köpa och så har jag inte växel. Waaaaaaaaahhh vad piiiinigt, men allt löste sig ha ha. Men det var ju en ny upplevelse i alla fall, som jag tjänade en hacka på.
Nu ska jag ju läsa ja.
Ciao!

Kommentera

