Ridningen på UPK

Vad bra att det blir så fin kvalité på min vackra bild! Eheh. Jag hatar one.com. Bajs.
I alla fall, skulle ju ha O’boy, men fick istället Marcato! Yes, ha ha. Inte för att O’boy inte hade gått, jag hade ju lixom varit inställd på det hela veckan, men Marcato var bättre.. hiohohihoihh.
Vi hoppade det fina på bilden, lite oläsligt blev det efter uppladdning men hur som helst var det en studs+bom på medellinjen. Vi kom i trav på och landade i galopp, sen så skulle man känna vilken galopp det var och välja vänster varv om det var vänster galopp, höger varv om det var höger galopp.
Det gick bra tycker jag, inte super eftersom jag gott kunde ha jobbat på lite mer, men var liiiite skraj att han skulle stanna eller skena efteråt eller nåt, typiska Marcato-fasoner med andra ord. MEN, det gick jättebra, han var lugn som en filbunke och jag hade koll på honom hela tiden. Kunde ha gjort massa saker bättre men eftersom han inte vägrade en enda gång känner jag mig jättenöjd!
Hoppas på Marcato hellre än O’boy nästa vecka eftersom jag ridit O’boy tidigare den här terminen.. skulle vara bra att få känna sig lite säkrare på Marcato, eheheh.
Längtar till jag får riiiiida igen!
Ska nog höra med Anna nån dag om Eld.. hohihoihoihh.
Ciao!

Kommentera

