Söt-Ronja

Ha ha, jag har visst börjat älska att flytta runt i lägenheten med mammas dator lite? He he he he he. Lyxigt är det, enligt mig, men inte enligt mamma som blir lite förvirrad när datorn aldrig är på samma ställe. Hm.

På väg till stallet så bröt väderhelvetet lös så att säga, det ösregnade verkligen och åskade och jag hann även med att se två blixtar. Lite läskigt! Fast jag har nog blivit lite tåligare sedan förr i tiden.

Har lagt över lite bilder och videoklipp från kameran som togs igår, surt men jag vill ju lägga upp och kolla på dem. Synd bara att jag inte kan redigera dem, varken redigera ljus eller beskära eller nånting! Riiiiktigt surt.

Tänkte i alla fall vara trevlig och lägga in ett par, ska se om jag kanske kan lägga upp någon (oredigerad) video oxå från när jag red oxå.

Kommentera

