Styckeindelad miljömärkning

Har suttit och skrivit in 12 stycken miljömärkningar plus vad de betyder nu till imorgon, har haft det som läxa nämligen att man ska skriva lite om dem på ett papper till hemkunskapen, liiite störande att det blev ett helt A4-papper med massa info om det, ha ha!

Då återstår ”bara” instuderingsfrågorna till tvätt, att hänga tvätt, göra engelskaläxa, matteläxa, biologi-läxa, so-läxa och stallet då! INTE HELT ROLIGT, HÖRRU!

Men.. vi hade i alla fall tur med vädret…

Förresten ska jag börja göra såna här fiiieena styckeindelningar så att man orkar läsa igenom mina banantexter, dessutom brukar jag alltid få så mycket klagomål på svenskan om att jag aldrig för styckeindelningar för jag SUGER på det, men lika bra att börja träna då!

Ciao!

Kommentera

