Sunny days

Någon som inte gillade dagens väder? Huh? Nej, tänkte väl inte det. Det var verkligen sommarvärme idag, och jag hade ingen jacka på mig när jag hälsade sommaren välkommen på en gunga med glass i munnen. Jag, Sofia och Sandra körde Hawaii, hihoihoihoihh. Kul var det.
Vi slutade dessutom tidigare idag eftersom spanskläraren var sjuk, jiiihaaa! Det satt inte helt fel! Sedan pluggade jag lite grammatik, eeheheheheh, och till stallet.
Ronnieee var myspysig (ovanligt!) och jag satt i det gräset som fanns med en nöjd betandes ponny bredvid mig. Hon glömde inte ens bort mig för det, utan puffade till mig med mulen lite så där regelbundet för att kolla att jag fortfarande levde typ, ha ha ha. Sötnöten då!
Vi gick på promenad med mormor och morfar sedan, hälsade lite på fölisarna och promenerade på. Så var det dags att åka hem!
Och.
Plugga!
Så nu har jag precis blivit färdig, mest grammatik har det blivit men även lite engelska.
C ya imorgon!
Ciao!

Kommentera

