Vaaaaaaaaaaaaaaaalboooooooooooooorg!!

Idag är det Valborg, och eftersom jag bor i Uppsala är det ju en ganska så stor grej för de flesta. Men inte för mig! Ha ha, rolig chey.
Vi har grillat och det räckte gott och väl för mig, kanske blir det någon majbrasa oxå ikväll, men just nu är jag nästan fortfarande kall efter grillningen. Isvindar blåste det! Faktiskt. Hade på mig flera lager med stickade tröjor som är mormors, ha ha, jag såg verkligen ut som en hippie med det och solbrillor..!
Så det är typ min Valborg i alla fall, ehehehehehääää.
Nu ska jag väl sitta här och mysa framför datorn, surfa runt och försöka BESTÄMMA vad jag ska beställa hem, idag skickade jag två paket á la Alva vilket ett var värde 120 kr för mig och det andra 20 kr. Så hittills har jag 140 kr att spendera, hi hi! Tekniskt sett då. Sedan har jag ytterligare 110 kr att hämta i två andra paket, så jag har alltså 240 kr utöver det jag hade innan.. egentligen kanske jag borde spara pengar till en Jacson Wen-hjälm.. men det vill jag inte. Jag har inte tillräckligt med tålamod!
Ciao!

Kommentera

