What’s uuuuuup!

Idag var det den andra jobbiga skoldagen efter lovet då. Men, vi började med att besöka mitt andra hem sjukhuset! Allt gick bra, hä hä, jag lever ju fortfarande?
Inget speciellt har hänt i skolan, jag menar, vem vill läsa om skolan ändå?!
STALLET, däremot, besöktes snarast efter skolans slut, jag hade lite småbråttom för att kolla om hon käkat upp något mer… men inte mycket var det isåfall. Satte även upp en liten godisgrej men det var en refill och eftersom jag inte har nån hållare bet hon ju ner den direkt. Typiskt Ronja. Den lär ju vara slut nu.
Motionerade hästen och mormor, hon följde nämligen med så idag blev det bara ett varv så hon skulle orka med. Piggis! Mormor alltså.
Humhumhum.
Har suttit och kollat på.. *trumvirvel* HÄSTPRYLAR! Här! har jag hittat massor med grejer som jag suttit och skrivit ner. Jag tror att jag ska beställa ett schabrak med matchande lindor plus en väska till benlindor när jag fått betalt för mitt schabrak och luva som jag sålt på Blocket. Det förtjänar jag…. fast jag skulle hemskt gärna vilja ha ett par helskodda ridbyxor oxå, det är så skönt! Ett par bruna.
Och slutligen har jag siktat in mig på… det här….

Kommentera

