Falsterbo-förberedelser!

Nu har jag skrivit ut tidtabell för bussen till Falsterbo-vistelsen, och skrivit av programöversikten och snyggat upp den lite grand. Härligt! Har även lagt in alla olika papper och biljetter till vår resa i en gul plastficka med olika fack, toppenbra!

Resväskan är upptagen ur källaren, den rosa med prickar, hihi, har skrivit en adresslapp och satt på.

Nu återstår verkligen bara packandet! Whihiii! Jag längtar SÅHÄR mycket!!

Jag tror jag ska surfa runt lite någon annan dag och leta upp saker vi kan göra den sista dagen i Malmö, så kan jag skriva ihop en liten guide åt oss. Haha, jag som varit där! Nej då, men ska lusläsa allt som finns om saker som finns i närheten, t. ex Turning Torso så sparar vi pengar på en guide! Inte för att vi hade köpt något sånt ändå, men vad, nu lär vi ju oss något nytt!

Här är vad som dyker upp när man googlar på Falsterbo! Ser ut som utomlands.. 😉

Kommentera

