FALSTERBO!

Biljetter till 6-7 juli på Falsterbo Horse Show är bokade. Hotell är bokat. Tågbiljetter är bokade. Herregud. Jag ska till Malmö.

Ärligt talat är det en dröm dom går i uppfyllelse, jag ska för första gången till Malmö och jag ska kolla på världens roligaste och bästa hästshow, det ska bli SÅ HÄR OTROLIGT ROLIGT!!! Fatta vad jag ska ha mycket kort efteråt… haha.

Ska smöra lite för Oskar, jag menar, vill ju inte direkt åka ända till superFalsterbo utan en väl fungerande systemkamera? Det kommer krävas blod, svett och tårar för att få med den, men det ska jag lyckas med. SKA.

Vi ska vara i Malmö från den 6:e till den 8:e och åker 6.21 från Stockholm, alltså någon timme tidigare från Uppsala (till Stockholm blir det bil) och då lär jag ju gå upp en timme tidigare ändå, alltså cirkus… klockan 4.21. Haha. Skrattretande, att jag ska gå upp mitt i natten, halvfem på morgonen, för att åka iväg och senare på dagen vara 70 mil längre ner i landet. Tufft.

Då vet vi varför jag ska börja packa snart då!

Kommentera

