Hello world!

Har nu satt mig och klippt ihop lite krafs till en ny header efter alllt mitt klagande! Tycker den blev helt okej, lite tråkig bara men det är sånt man får leva med. Funderar på att börja flytta över skiten från one.com till wordpress? Kommer ta tusen år men fortfarande, så värt. Att äntligen bli av med dem… bara att det kommer ta flera veckor avskräcker lite, haha.

Hur som helst. Here you have it.

 

Förresten kände jag mig så duktig att jag även gjorde den här bakgrunden på två och en halv sekund:

Kommentera

