Klad hund

Nu har jag vaknat denna härliga, lediga, dag, igen. För andra gången alltså. Somnade nämligen till lite grand efter att ha ätit oxfilé med diverse tillbehör hos mormor, lyxigt! Och gott, mihi.

Idag blev en stallfri dag, buuuu! Jag var inte alls med på det egentligen, men det var inte jag som fick bestämma. Desto längre tid i stallet imorgon…!

Då ska jag och Nadia åka iväg och rida ut till vattnet hade vi tänkt tror jag. Mysigt! Jag tar Ronjis och hon Eld, så kanske vi byter lite oxå. Får se om kameran får hänga på! Är lite otaggad på att fota, har ju fortfarande inte någon dator… typ alla mina minneskort är ju fulla med bilder. Men iofs så har jag ju dem på mammas dator så vi får se….

Kommentera

