Last day at FHS

Hello igen! Nu har vi avklarat vår sista dag på Falsterbo Horse Show. Fantastiskt roligt har det varit! En av de roligaste grejerna någonsin i mitt liv, utan tvekan. SÅ KULLLLLL!!! Vi bara MÅSTE tillbaka nästa år, jag vet inte hur, men vi måste. Sveriges största hästfest indeed! Mitt hjärta är sålt ❤

 

På tal om hjärtan; gissa vem som hittade Kingsland-tröjan idag! WIHO! Nu äger jag alltså en Kingsland-tröja. Den är fiiieen. Andra grejer jag har köpt är en Lexington-keps som jag faktiskt passade rätt bra i, det är den på bilden, syns inte så bra men ändå. Så har jag ett rosa schabrak, hihi, med silvrig passpoal.

 

Idag käkade vi wok oxå båda två, man fick i riktiga kina-kartonger och det var ju hur ballt som helst! Älskar att vi faktiskt tog med oss det som blev över oxå, haha, snåljåparna såklart. Men smart av oss va?!

 

Nu sitter mormor med en kaffe här i lobbyn, glassigt med gratis kaffe och kaka 24/7? Nja. Sådär. Men det är bättre än inget kaffe 24/7! HAHA, så bra humor jag har.

Kommentera

