Men tjenare!

När jag just gick in i mitt rum efter att ha stängt ner mammas dator som jag använt sedan maj, fick jag för mig att klicka lite på tangentbordet på min dator. Till följd av det startade plötsligt datorn!

Den uppdaterade, såg precis ut som förut, och musen stannade. Jag startade om musen, och nu verkar allt funka??? Har den funkat hela tiden och jag har LIDIT????!!!

Jag är hur som helst glad chey nu eftersom det här är mitt första blogginlägg från min dator på hundra år, flera månader lixom, och jag slipper äntligen mammas dator. Får se imorgon om det funkar lika bra! Då lägger jag över alla bilder från maj och framåt isåfall, haha 🙂

Bilden som mötte mig på skrivbordet… tagen 23 april. Den var ny när jag använde min kära dator sist!

Den har hängt sig några gånger nu men hela tiden funkar det igen. Jag ska byta batterier i musen med och blir seriöst förbannad om det ä MUSJÄVELN som orsakat allt detta. Men då undrar jag varför själva datorn blir kocko och gör massa saker? Hm…

Kommentera

