Min pappa och jag red ut idag.

Fatta! Idag red jag tillsammans med min pappa. It’s big! Ä-N-T-L-I-G-E-N blev det faktiskt av. Jag trodde faktiskt inte det!

Han red på Boy (random bild på honom) och det gick braaauuu! Ifall man bortser från att när han skulle trava lite ändå, ”det går nog bra”, då det blev fullt fräs med galopp istället, att han skuttade till lite titt som tätt, och att han blev rädd för kossorna! Den här gången var det Ronja som var modig och jag kunde ställa henne mitt i vägen för honom. Som tur var hade pappa redan skuttat av när han såg dem! Han kanske oxå har koskräck, hihi.

Kommentera

