PonnyponnyPONNYYYYYYY

Var ut en sväng till min fina ponny idag då, hon var glader och mysig. Pullartränset vi hade fixat passade inte prinsessan så det blir att byta imorgon *suck*. Dock var bettet perfa, ett 12,5 mm tredelat med kopparrulle. Det blir finfint det! Råkade köpa ett silvrigt bara, ser lite B ut med tanke på att spännena på tränset är guldiga.

Får se ifall de fyllt på med några andra rea-träns imorgon? För samma pris, så kan jag ju byta till det istället. För egentligen var det inte såå snyggt det jag skaffade mig idag, vitfodrat med klinkerpannband (som visserligen ska bytas ut med ändå)… hm…

Så är jag helt inne på det här med röda ridbyxor. Gud vad jag bara vill vinna en miljon på lotto! Skulle ju kolla det på Falsterbo men lyckades inte hitta ett enda par faktiskt. Måste ju vara något fel på mina ögon.

Hur som helst, imorgon ska jag prova igen då så ska vi se, tror jag ska rida ut en sväng då om det är fint. Annars så.. ja, jag vet inte. Nästa vecka flyttas förhoppningsvis Ronjis ut till landet i alla fall! Och då blir det uteridning för hela slanten! Får se ifall Oskar ställer upp som fotograf då. Och då kan det bli lite dålig uppdatering på bloggen för jag bor troligtvis kvar på landet då. Får se ja!

Kommentera

