Rapport!

Nu är vi framme på hotellet och har precis ätit lite grand efter en låååång dag i Malmö och Falsterbo främst. Jag och mormor har haft sjuukt roligt tror jag att till och med hon kan instämma om.

Vi började med att fastna i busstrafiken och resan tog över 1 timme dit bort. Egentligen skulle det ju ta strax under. Folk stod och tryckte men busschauffören körde åtminstone bra! Det är förresten hur fint som helst här i Malmö och runtomkring, skulle lätt kunna tänka mig att bo här.

Hur som helst fortsatte vi med att inte hitta till själva ingången till showen och virrade runt som två vilsna kycklingar. Pip pip! Senare så kom vi i alla fall dit efter ett par glada skåningars hjälp och kunde gå in på området. Något försenade men lika glada ändå!

Jag som hade planerat in 3 saker jag verkligen skulle och ville gå och se, men gissa om vi var på någon av dem? Nej! Vi fastnade SÅKLART bland alla underbara tält.

Ett utdrag från inköpen idag; Ridstövlar för 500:-, schabrak för 99:-, kavaj för 99:-, silvriga boots från Catago (minns ej pris), osv. Är jättenöjd! Hittade dock inte t-shirten från Kingsland i min storlek som jag ville ha, bu! Den hade visst gått åt som smör.

Nej! Nu ska vi kila upp till vårt fina och mysiga rum. Ciao! smiley

Kommentera

